عايزه وزنى يزيد وميرجعش يخس
عايزه فاتح شهيه يتخنى انا جسمى قابل للتخنه بس عايزه فاتح شهيه جربت تراكتين وتخنن عايزه حاجه تخلينى اكل ومتكونش مضره وف نفس الوقت وزنى ميرجعش
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي ليتسنى وصف المناسب . 0 2020-07-28 19:31:02
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية