النحافة
انا عمري 24 سنه ووزني لا يزيد ولا ينقص بين 45 الا 47 وأكثر واحد اكل بالعائله والحمد لله لا اشكو لا من سكر ولا من اي مرض
إجابات الأطباء على السؤال
لو طبيعة الجسم كده مفيش مشكلة ممكن نظام غذائي مع ممارسة التمارين الرياضية
د. د سارة كمال
تغذية