محتاجه ازيد وزني انا ١٦٠ طول ووزني ٥٠ الشهيه متوسطه
انا وزني كان ٦٠ من تلات سنوات لكن أثناء الثانويه أهملت الاكل تماما والنتيجه وزني نزل وصلت ٤٨ تقريبا ودلوقتي انا تالته جامعه وزني ٥٠ وطولي ١٦٠ محتاجه ازود وزني انا عملت تحاليل كان فيه نسبه صغيرة جرثومة وعالجتها محتاجه فاتح شهيه آمن أو أي طريقه اقدر ازود وزني بيها انا فرحي بعد شهر وده مسبب احراج ليا
إجابات الأطباء على السؤال
فاتح الشهيه مش هاياثر كتير اتباع نظام غذائي مرتفع السعرات الحراريه 1 2022-04-04 16:08:27
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية