علاج للنحافه زيادة الوزن
انا وزنى 53 وطولى 171 وعايزه ازيد وعملت تحليل والحمدالله كويسه وباكل اكتر من اللازم لكن مش وزنى مش بيزيد سمعت عن اعشاب اسمها ديدا هل مضره للصحه وهل الاعشاب افضل او علاج
إجابات الأطباء على السؤال
بالنسبه للاعشاب لايفضل تناول اي نوع اعشاب من مصادر مجهوله ولكن يجب الاهتمام بتناول بعض الاطعمه مثل المكسرات وخصوصا السوداني والشيكولاته الخام والحلاوه الطحينيه والعسل الابيض وتناول اقراص الخميره من الصيدليه 2 2023-05-21 19:26:07
د. هدي فايد
تغذية