اخصائي التغذية علاجيه
انا نحيفه جدا ونفسي اتخن وعملت حاجات كتيره ومفيش فايده خالص وعملت كل التحاليل وكلها كويسه مفيش غير الحرق عالي انا وزني 44 وطولي 162 يارب حد يفيدني ويرد عليا
الملفات المرفقة:
Screenshot_٢٠٢٢_١٢٠١_٠٧٥٩٥٦
إجابات الأطباء على السؤال
زيادة او نزول الوزن مرتبط باستهلاك سعرات حرارية أعلى من التي يحرقها الجسم .. لذا يفضل الاستعانه بأخصائي تغذية مناسب لإعطائك برنامح مناسب لكي 1 2022-12-05 15:57:47
د. نشات الدحيات
تغذية