بعاني من مشكله نقصان الشهيه والخسسان
انا ماليش نفس للاكل وشهيتي رايحه وخسيت الفتره ده أعمل إيه علشان أرجع شهيتي تاني
إجابات الأطباء على السؤال
النحافه مرض يعني ضعف عام في الجسم مع نقص الكتله العضليه . للنحافه أسباب طبيه كثيره لذلك يجب عمل الفحوص المعمليه اللازمه و تحديد نظام غذائي مناسب لكل حاله علي حدي علي يد طبيب متخصص في التغذيه العلاجيه
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية