انا لدية بطن كبيرة شوية وعايزة ليها وصفة تنزل البطن وكمان صدري صغير وع
السلام عليكم انا لدية بطن كبيرة شوية وعايزة ليها وصفة تنزل البطن وكمان صدري صغير وعايزة اكبرو وكمان وجهي بيطبق من عند الخدود وكمان الارداف عندي صغيرة بتمنى وصفى
إجابات الأطباء على السؤال
البطن تمارين شد المعده ممتازه ونتائجها مضمونه بس تمارسها بالشكل الصحيح اما بالنسبه للخدود والارداف بامنكنك عزيزتي استخدام خميره البيره 0 2015-09-10 18:12:59
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية