انا زواجي بعد شهر وعايزة املا وجهي لانه نحيف وشاحب وكمان عايزة افتحوا
السلام عليكم انا زواجي بعد شهر وعايزة املأ وجهي لأنه نحيف وشاحب وكمان عايزة افتحوا لاني سمراء وعايزة أزيل الرؤوس السوداء من على الانف مع العلم بأن لدي19 سنة وبشرتي حساسه
إجابات الأطباء على السؤال
توجد انظمة غذائيه لذلك.. توجد كريمات وغسول وجه للتفتيح وازالة الرؤوس السوداء 3 2015-06-16 04:45:42
طاقم الطبي