عايز اثبت وزني بعد التخسيس
انا كنت بخس عايز اثبت وزني حبوب fitness slimming بتثبت الوزن فعلا
إجابات الأطباء على السؤال
لا يُنصح بِتناول تلك الحبوب .. الٱفضل و الٱصح المحافظة علي ممارسة الرياضة وضبط السعرات الحرارية وكمية الطعام وطريقة تحضيره ووقت تناوله والحفاظ علي ممارسة العادات الصحيه اليوميه .. 0 2021-10-23 08:11:05
د. هبة الشريف
تغذية