استفسار عن دواء وهل هو امن ام لا
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا عندي 16 سنه وطولي 160 ووزني 47 كابتن الجيم قالي هات "l arginine أو Enerzad" عاوز بس اعرف دا أمن ولا لا و الجرعه
إجابات الأطباء على السؤال
البروتين الخارجى لاينصح به لما له من تأثير على عضلة القلب والجسم عامة 0 2021-11-08 15:10:13
د. عزة محمود
تغذية