انا و وزني و عايزه ازيد وزني
انا عمري 21 سنة و وزني 45 و عايزه ازيد وزني
إجابات الأطباء على السؤال
الافضل زياده كميات الطعام تحت اشراف اختصاصي التغذيه ليضمن لكي زياده صحيه بالوزن و يوضح انواع الماكولات الملائمه حبوب الخميره جيده لفتح الشهيه 0 2017-04-26 13:41:48
أخصائي تغذية محمد العجيمي
تغذية