انا جسمي ضعيف وباكل كتير وبعمل رياضة لفترة طويلة ولا يوجد اى فارق
إجابات الأطباء على السؤال
![د. مروة مصطفى رزق](https://cdn.altibbi.com/cdn/cache/thumbs/image/2019/03/13/461818b320b623704392c1b67f2aff06.jpeg.webp)
![أخصائي تغذية احمد حماد](https://cdn.altibbi.com/cdn/cache/thumbs/5/12/m_512088.png.webp)