انا باخد دواء ميرتيماش بقالي 10 شهور من شهر كده الدكتور قالي خلاص

أمراض نفسية
ذكر 31 August 2024 تم تعديله في 1 September 2024 1783
انا باخد دواء ميرتيماش بقالي 10 شهور ومن شهر كده الدكتور قالي هنوقف الدواء وهناخده يوم بعد يوم المشكله ان دلوقتي في أعراض عماله تظهر زي الدوخه وبتبقى جامده جدا وعدم التركيز وبحس أن مفيش إدراك نهائى زي ما يكون دماغي مش موجوده وحاسس بتعب وارهاق وجوده النوم كمان قلت هل ده من الأعراض الانسحابية؟

اجابات الاطباء

د. زينب ذيب
1 September 2024 معالج نفسي
يجب مراجعة الطبيب لتقييم الحالة ولمعرفة أسباب هذه الأعراض وإعطاء العلاج الدوائي المناسب اقرأ المزيد
يجب مراجعة الطبيب لتقييم الحالة ولمعرفة أسباب هذه الأعراض وإعطاء العلاج الدوائي المناسب
السؤال 1 من 2
لمن تبحث عن إجابة هذا السؤال؟
السؤال 2 من 2
هل سبق واستشرت طبيباً لهذه الحالة؟
Avatar Logo
مئات الآلاف من المرضى وثقوا بطبيبهم هنا

اسأل طبيباً الآن, الطبيب جاهز يجيب على سؤالك في دقائق

استشر طبيب

التعليقات

آراء وتجارب من المستخدمين، ليست بديلًا عن الإجابة الطبية أعلاه.

لديك سؤال للطبيب؟

احصل على إجابة من أطباء موثوقين من منصة الطبي

تصفح خطط الإشتراك

المحتوى الطبي على الطبي لأغراض التوعية ولا يُغني عن استشارة الطبيب المختص أو التشخيص السريري. في حالات الألم الحاد أو فقدان الإحساس المفاجئ، يُرجى مراجعة أقرب طوارئ.

محتوى طبي موثوق من أطباء وفريق الطبي

أخبار ومقالات طبية

جميع المقالات
 متلازمة بكاء (مواء) القط مقالات طبية
مشروبات البريبايوتيك فوائدها واضرارها أخبار طبية
التمر غذاء ودواء في ان واحد مقالات طبية
شاهد جميع المقالات

آخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين

أحدث الفيديوهات الطبية

عرض كل الفيديوهات الطبية