عن الاطعمه المنقصه للكرسترول
هل البطاطس المسلوقه تقوم بتخفيض الكرسترول او انها ترفعه للي عنده كرسترول؟؟ وهل يعتبر خيار جير لاكله
إجابات الأطباء على السؤال
تحتوي علي مايقارب ٦ جرام الياف وده بيساعد فعلا في تقليل الكوليسترول في الدم 0 2022-01-17 03:50:43
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية