تعب شديد
اختي مش قادره تتنفس والنبض ضعيف خالص ارجوكم ساعدوني اختي ضغطها واطي اوي ومعدتها مش قابله اكل وبتتعب من الجلوكوز ومش نايمه بقالها يوم وبتموت مني ارجوكم ساعدوني بالله عليكم هي عندها القاولون
إجابات الأطباء على السؤال
لازم طواري او طبيب باطني 0 2020-05-08 16:26:35
د. اسلام مجدي
تغذية
لازم طواري او طبيب باطني