لوسمحت يا انا وزني كيلو و طولي وعايزه اخس وانا عندي بيبي وبرضع ممكن اخ
لوسمحت يادكتور انا وزني 90كيلو و طولي 169وعايزه اخس وانا عندي بيبي وبرضع ممكن اخد اي حاجه تساعد ع الحرق يسرعه
إجابات الأطباء على السؤال
لا ينصح بإنقاص الوزن بسرعة خصوصا لك كمرضع . يمكنك مراجعة أخصائية التغذية في منطقتك لمساعدتك .
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية