لو سمحت عايز اعرف مشكله عن النحافه عندي ٢٢ و واني ٥٣ وطولي ١٧٢
لو سمحت وإني ٥٣ وطولي ١٧٢ عندي ٢٢ ازاي ازود وزني
إجابات الأطباء على السؤال
للنحافة اسباب عديدة و ليتسنى تقديم النصيحة المناسبة لا بد من التقييم لمعرفة السبب . عموما يمكنك تناول (الانشور) وهو مكمل تغذوي يباع في الصيدليات بمعدل كوب الى كوبين يوميا حسب التعليمات المدونة على العبوة . 0 2021-09-19 09:18:36
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية