عوزة اخس كيلو اعمل ايه و انا طالبة
عوزة اخس 10 كيلو اعمل ايه و انا طالبة
إجابات الأطباء على السؤال
اتباع حمية و عدم اكل النشويات و الشوكلاتة و شرب الشاي الاخضر و المشي يوميا و عدم الاكل قبل النوم ب 4 ساعات 2 2015-11-03 16:09:32
الدكتور فوزي لداوي
طب عام