مشكله النحافه مع الرضاعه
انا برضع ووزني نزل جدا وعايز حل ومش عارفه اعمل اي
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي و تذكري أن المرضع حالة خاصة . 1 2019-09-05 08:59:17
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
تعليقات الزائرين
اماني  مصطفي اماني مصطفي
انا برضع و وزني نزل قوي وعايزه حاجه تزيد وزني هل اقراص الخميره تنفع