عملت انظمة غذائية كتيرة بما فيها الحرمان وغير الحرمان وجربت اغلب الانظمة وانظمة صحية اللي هي اسلوب حياة وبردو مش بخس وزني قاعد زي مهو انا سني 18 سنة ووزني 70 كيلو ارجو الرد
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي . 0 2018-05-07 09:34:34
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي .