عايز نظام غذائي متكامل مش لتخسيس او كده انما يبقي يبقي ده نظامي العادي في حياتي كلها...وجزاكم الله خيرا
إجابات الأطباء على السؤال
لا يوجد نظام غذائي واحد يصلح للجميع كل شخص له احتياجاته الخاصة استشيري اخصائي ليساعدك في ذلك 1 2015-05-30 20:50:27
أخصائية تغذية الاء العطعوط
تغذية