دلوقتى انا عامله دايت بس بيبان ع جسمى لكن مش بنزل فى الوزن غير قليل اوى .. دا عادى و لا ايه ؟؟
إجابات الأطباء على السؤال
الحمية الصحيحة تساعد على خسارة من 1-1.5 كيلو خلال الاسبوع 0 2015-03-09 11:04:07
أخصائية تغذية سيرين البحيري
تغذية