بنتى بتاخد تيربو سليم للتخسيس بقالها اربعه ايام وجالها امبارح باليل صداع رهيب ف اخر دماغها ولحد الان لسه عندها وجالها الصبح اسهال لحد دلوقتى وعماله تعرق جامد ومتلجه اى السبب يا دكتور
إجابات الأطباء على السؤال
اوقفي المنتجات الخاصه ب التخسيس فورا وتشرب سوائل دافيه وماء مع قليل من الملح بشكل كبير لمنع جفاف الجسم من الداخل 0 2017-06-20 21:52:37
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية