انا و طولي ووزني هل وزني طبيعي و
السلام عليكم دكتور انا عمري 22 سنة و طولي 1.68 ووزني 61 هل وزني طبيعي وشكرا
إجابات الأطباء على السؤال
طبيعي جدا وومكن نزيد 5 كيلو مفيش مشكلة 0 2018-10-17 21:52:00
الدكتور محمد خيري
تغذية
طبيعي جدا وومكن نزيد 5 كيلو مفيش مشكلة