انا طولي و وزني كم كيلو لازم انزل وشنو افضل طريقه لانقاص الوزن وهل طول
انا فتاة عمري 16 طولي 159و وزني65 كم كيلو لازم انزل وشنو افضل طريقه لانقاص الوزن وهل طولي وقف عن النمو ام لا وكيف يمكنني زيادة طولي
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك كويس مفيش زيادة كبيرة تستدعي تنزليه. حافظي على نفس الوزن لان حضرتك لسه ممكن تطولي 0 2018-09-22 10:35:45
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية