انا طولي وزني ما هو الوزن المثالي اللي المفروض اكون عليه
انا طولي 169 وزني 69 ما هو الوزن المثالي اللي المفروض اكون عليه
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك مناسب 0 2015-06-23 12:25:45
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية
وزنك مناسب