أعاني من نقص كبير جدا في الفيتامينات وكل ما اعمل مجهود اتعب مع العلم باخد حقن من حوالي شهر والنتيجة سيئة وباكل كويس لكن بسال ليه مش بستفيد الجسم من الاكل وانا وزني 49وطول162
إجابات الأطباء على السؤال
يحتاج الجسم لفتره حتى يستعيد وضعه الصحي انصح بتناول multi vitamin 0 2015-06-23 09:04:28
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية