صغر في الجسم ونحافه
عمري 16 سنه وطولي 155سم جسمي مبيكبرش وبعاني من النحافه في كامل جسمي والصدر والساقين وباكل كويس ومعنديش اي أمراض تمنع زياده وزني وكل عيلتي جسمهم منتاسق ومحدش بيعاني من اعمل اي عشان جسمي يتملي ويكبر لاني ببان صغيره اوي رغم سني ؟!
إجابات الأطباء على السؤال
لازم تعرضي نفسك علي طبيب متخصص في التغذية العلاجية هناك بعض الفحوصات الطبية الخاصة الأخري لمعرفة السبب وبدء خطة العلاج المناسبة لحالتك 1 2022-07-30 10:32:13
الدكتور محمد خيري
تغذية