ازاي اتخلص من الترهلات والخطوط البيضاء وهل حزام التخسيس او اللف التنحيفي ممكن يجيب نتيجه علشان انا رفعت خالص ونسبه الدهون عاليه والكرش كبير
إجابات الأطباء على السؤال
إتباع نظام غذائي صحي و زيادة النشاط البدني هما الأساس للتخلص من الدهون و يمكنك إستخدام الزيوت و الكريمات الموضعية الخاصة بشد الجسم للمساعدة مع التمارين الرياضية من الترهلات ( متوفرة في الصيدليات) .
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية