كنت العب كورة وقعت علي ركبتي طرقعت وورمت جامد ومن وقتها وانا علي السرير وكل دكتور يشوفني يقولي رباط صليبي فهل ينفع اعمل اشعة وانا رجلي وارمة؟ مع العلم ان بقالي شهر رجلي ورمة.
إجابات الأطباء على السؤال
لديك سؤال للطبيب؟
نخبة من الاطباء المتخصصين للاجابة على استفسارك
خلال 48 ساعة
تحدث مع طبيب الآن أدخل سؤالكسؤال من أنثى سنة
انا عملت عمليه شريحه ومسامير.في ركبي بقالي شهر جالسه في السرير. امتي استطيع المشي علي رجلي
سؤال من ذكر سنة 22
كنت بلعب كورة قدم وأثناء العب حملت جسمي علي رجلي فحدث طقطقه في الركبه والان اعاني من الم في الركبه
سؤال من ذكر سنة
عملت عملية رباط صليبي من 7 أسابيع ركبتي بتتني 120 °وبمشي علي رجلي بوزني كامل بعكاز بس فيه ارتشاح مش...
سؤال من ذكر سنة
لما احط ايدي علي ركبتي وانا فارط رجلي بحس بغيظان جامد لكن وانا تانيها بحس بغيظان بسيط (غيظان وعدم راحة)...
آخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين
التعليقات
0 تعليق
كن الأول في مشاركة رأيك!
شارك تجربتك أو رأيك مع الآخرين