تاثير دواء جلوكوفاج علي الوزن
Previous messages مرحبا هل ترغب التحدث مع طبيب الانانا باخد جلوكوفاج500 مرتين ف اليوم بقالي كذا شهر وكان دكتور كاتبهولي عشان وزني لا يزيد بس انا حاليا بعمل دايت ورياضة بقالي شهر ونص ولما وزنت لقتني ثابتة مخستش هل ده بسبب الدوا عشان ف النشرة الجاخلية مكتوب بيثبت الوزن فابطل اخده ولا ملوش علاقة
إجابات الأطباء على السؤال
لو كنت بتاخده علشان تخس فده مالوش لازمه مع الرياضه و الدايت بس لازم يتشال بالتدريج لكن تأكد انك مش بتاخده لأسباب اخري لو توقفت عنه يحصل مشكله 0 2020-05-14 10:22:01
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية