هل برشام فيتو شيتوزان مفيد للتخسيس وهل مضر للجسم ام لا
عاوزه برشام أو وصفه اكل للتخسيس انا وزني ١٠٥ كيلو و عاوزه اوصل ٨٠ و محتاجه نظام أو برشام ماشي عليه ....معنديش اي مرض الحمد لله...ومعنديش حساسيه ضد اي دواء......
إجابات الأطباء على السؤال
لا يجب استخدام اي ادويه اثناء عمليه انقاص الوزن لما تسبب من اثار جانبيه اخرى خطيره مثل الاكتئاب وارتفاع ضغط الدم واضطراب الغده الدرقيه 1 2019-09-28 19:44:06
أخصائية علاج طبيعي كريمة عبد الرحمن مرسي
علاج طبيعي