بفقد وزني بسرعه جدا وبتعب جدا عشان ازيد
حاولت كتير عشان ازيد وروحت عند دكاتره واخدت ادويه ونفس النتيجه تقريبا برجع اخس تاني وعملت تحاليل وطلعت كلها كويسه محتاجه دوا ونظام كويس امشي عليه بس تكون حاجه بتجيب نتيجه سريعه لاني زهقت من كتر المحاولات انا عندي20 سنه و وزني 40كيلو ودي حاجه صعبه اوي كل الناس تقريبا بتعلق عليا واني مش ذي اللي ف سني
إجابات الأطباء على السؤال
النحافه مرض يعني ضعف عام في الجسم مع نقص الكتله العضليه . للنحافه أسباب طبيه كثيره لذلك يجب عمل الفحوص المعمليه اللازمه و تحديد نظام غذائي مناسب لكل حاله علي حدي علي يد طبيب متخصص في التغذيه العلاجيه لتلقي الخدمة الطبيه اللازمة
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية