تخسيس منطقه البطن عن طريق مشروب او نظام غذائي
بعد الولاده مرتين بطني كبيره جدا مستفزه عاوزه اي مشروب او طعام يخليني اتخلص من منطقه البطن مع العلم انا نحيفه بطني هي مستفزه
إجابات الأطباء على السؤال
دي سمنه موضعيه تحتاج الي جلسات تخسيس و رياضه للمنطقه 1 2020-05-17 11:28:11
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية