انا وزنى و طولى انا طالبة و بحس انى لو مشا على نظام غذائى مش بعرف اذاك
انا وزنى 76 و طولى 165 انا طالبة و بحس انى لو مشا على نظام غذائى مش بعرف اذاكر كوايس ممكن يكون فى حل او فى نظام امشى عليه كويس دون انا اشعور بملل ؟
إجابات الأطباء على السؤال
يجب مراجعة اختصاصي تغذية ولا يمكن تعميم برنامج للجميع فكل له خصوصيته، ولكن لمزيد من الارشادات هناك مقال بهذا الخصوص أرجو الاطلاع عليها. 0 2012-01-28 18:14:48
طاقم الطبي