انا فرحي بعد شهرين ورفيعه اوى عايزه اتخن ولو فيه حقن غير ضاره او اي نوع علاج ياريت اعرفه
إجابات الأطباء على السؤال
تناولي الاغذية ذات السعرات الحراريه العاليه كلارز والخبز ايضا تناولي كوكتيلات كالحليب والموز مع اضافة العسل ،، الفواكه المجففه بعد كل وجبه،! تناولي ٥ وجبات في اليوم ويكونو ضعف الحجم التي تتناوليه في العاده،!! اضيفي البهارات لطعامك لانها تفتح الشهيه،، وتجنبي تناول الماء او السوائل مع الوجبه او قبلالانها تملئ المعدة وتعطي احساس بالشبع ،!! ممارسه خفيفه للرياضه وتناولي بعدها وجبة غنية بالسعرات الحراريه 0 2016-01-23 14:18:30
أخصائية تغذية رناد قطينة
تغذية