انا عايزه اطول وطولي 145ووزني 55 الحكيمه قالتلي وزنك مش مناسب مع طولك انا عايزه اكل بس ماتخنش واطول
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك زائد ، لا زلت في مرحلة النمو و سيزيد طولك مع العمر - تناولي غذاء صحي و زيدي نشاطك البدني . 1 2019-06-17 11:37:03
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
اهم شي كم عمرك وهل بلغني 2 2019-06-16 08:34:37
الدكتورة نجوى محمد موسى الصاوي
الحساسية والمناعة
اهم شي كم عمرك وهل بلغني