انا انسة اع وطولى ووزنى خك وانا حاليا بعمل رجيم فكنت عاوزة اسال لو مار
انا انسة إعسنة وطولى 168 ووزنى 100.خك وانا حاليا بعمل رجيم فكنت عاوزة اسال لو مارسة رياضة بس الى هى السويدى مش على اجهزة رياضية هل دة هيساعدنى انى اخس اكتر ولا جسمى هيتقل وهخس ببطء كمان وقت الى همارس فى الرياضة هيبقى 6 المغرب لان دة معاد الجيم فهل دة عادى ولا يشترط انة يبقى الصبح؟
WhatsApp Icon هل تريد إجابة أكثر تفصيلا؟ تحدث مع طبيب الآن
إجابات الأطباء على السؤال
المهم أن تمارسي أي رياضة مهما كانت من المشي إلى السباحة إلى السويدي إلى المصري، وفي أي وقت ينفه سواء الصبح أو المغرب. ولكن يفضل قبل الأكل. 0 2011-03-12T08:47:20+00:00
altibbi logo