ابنتي عمرها سنه و 8 اشهر ضهر عندها مرض البهاق بعمر 6 اشهر وبدء في الانتشار وراجعت 2 اطباء ولكن اعطوها عصاره فتيليز وتاكرس ولكن ما اعطت نتيجه ماهي النصيحه...
السلام عليكم هو فعلاً البهاق لسه ما لقوا له علاج هو لغاية دلوقتي بس هو التذكر لما ست كويسه لان هو بيبقى عندها ضعف في انتاج صبغة الميلانين هو لسه ما له علاج لكن في ناس برضه بتعمل بالليزر ممكن تروحي عند حد بقى ليزر وتجميل وتعملي ليزر مع التكرار ليه ماستوتش انشاء الله.
أجاب عن السؤال
د. عزة الجابرى