ابني عمره شهر واثناء الرضاعه يبكي كثيراً ويرفص برجله الاثنين وشديد العصبية
الطفل في الشهور الاولى بيبكي كثير ده طبيعي بس تأكدي انه هو نائم كويس يعني انت ماسكاه كويس راسه مش ملوية كتفه مش ملوي يعني مرتاح في المسكة بتاعتك ماسك صدرك كويس وان اللبن بينزله كويس ولا لأ وبعد كده كرعي كويس وإديله دواء المغص اللي هو اللي دنتي نوكس أو السايميثيكون وان شاء الله يبقى كويس.
أجاب عن السؤال
د. عزة الجابرى