بالوزن الزائد وعدم تنزيل الوزن
معلش انا متزوجه بس وزني زايد وعايزه برشام يساعدني اني انزل وزتي بس انا والله الحاله علي قدها مش مقتدره اروح لدكتور ف عايزه حاجه تنزل معايا وياريت يكون ليها تأثير بسرعه وانا اسفه عن الازعاج
إجابات الأطباء على السؤال
انصحك  لنتائج ممتازه برنامج غذائي ومشي يوميا لمدة من نص ساعه الى ساعه..  افضل من استخدام الادويه .. الموجود حاليا غير مجدي للاسف..  1 2022-10-15 10:30:41
الدكتورة فاطمة الشمسان
تغذية