عايزه اعرف الوزن المناسب ليا
لو سمحت انا عمري 14 سنه وعايزه اعرف الوزن المناسب ليا انا وزني حاليا 54 وطولي 156 هل ده مناسب ليا ولا المفروض اخسر وزن
إجابات الأطباء على السؤال
أنا اقترح عزيزتي تهتمي بنوعيه اكلك بهيك عمر لتكتسبي صحه قويه و نمو متكامل متوازن. في عندك وزن زائد لكن مش مقلق لدرجه الوسوسه. 1 2022-07-10 10:50:01
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية