عايزه انحف وعايزه طريقه سهله لاني بحب الامل جدا
عندي مشكله السمنه انا عندي13 سنه و ووزني 93 وطولي 169 ونفسي حل يخسسني وانا بحب الحلويات والاكل جدا ومش بعرف ابطل اكل
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك كبير بالنسبه لسنك المفروض تعمل متابعه ضروري لمده معقوله علشان تقدر تغير اسلوب الحياه و الحركه مش مسأله طريقه سهله المهم تكون مناسبه لك و سهله عليك تكمل عليها
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية
تعليقات الطبيب على السؤال