افضل طرق للتخسيس بدون اضرار علي الجسم
عندي زياده في الوزن حوالي 30 كيلو و مش عارف اتخلص من الوزن الزياده بالطرق العاديه و مش عايز استخدم طرق الريجيم القاسي عشان متعبشي و ميأثرشي عليا بضرر
إجابات الأطباء على السؤال
اتباع نظام غذائي سعراته مناسبة للوزن الحالي + رياضة + جلسات تفتيت دهون موضعية 1 2020-06-10 21:24:43
د. د سارة كمال
تغذية