اريد مكمل عذائى واحد يجمع كل شئ
عندى 50 سنه وتعبت من عدد الادويه والمكملات اللى باخدها يوميا ياريت يكون في نوع واحدبديل لكل ده ويكون به كل ما احتاجه
إجابات الأطباء على السؤال
حسب شو استخدام هذه الادويه و المكملات 1 2022-06-22 06:47:15
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية
حسب شو استخدام هذه الادويه و المكملات