اصلاح الجسم من الرجيم القاسي
عملت رجيم غلط لمده عشر (10) ايام في شهر( 8) إلى فات والله عشر ايام دمرولي حياتي ومن يومتها مبنامش الا ثلاث ساعات ووزني بيزيد بسرعه والنوم مأثر عليا جدا انا كنت بنام قبل الرجيم من ٨ ال ٩ ساعات
إجابات الأطباء على السؤال
الافضل اتباع نظام غذائي تحت اشراف طبي مع اقرب دكتور ليك 1 2022-01-21 19:52:14
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية