عايزة اسم برشام تخسيس يكون مالوش اعراض جانبية عشان اخس كيلو في شهر
عايزة اسم برشام تخسيس يكون مالوش اعراض جانبية عشان اخس 15 كيلو في شهر
إجابات الأطباء على السؤال
النزول التدريجى افضل حيث ان النزول السريع له اضرار جانبتة في طرق كتير بتساعد في إنقاص الوزن، منها بجانب الرياضة او المشى إدخال الألياف كعنصر أساسي في النظام الغذائي اسوف تعطيك شعور بالشبع مع فايدة كبيرة لجهازك الهضمي. 2 2015-07-20 22:10:32
الدكتور سامي ذكي
الجهاز الهضمي والكبد
تعليقات الزائرين
خبتي البيشي خبتي البيشي
انا وزني 87 وطولي 172 وعمري 27 وعايز اخس 20 كيلو عشان فرحي قريب