نفسي اخس ومش عارفه خالص وعملت حاجات كتير ومش جابت نتيجه
عاوزه اخس ومش عارفه جربت وصفات كتير ولعبت رياضه وعملت حاجات كتير ومافيش فايده والمشكله فرحي قرب ومش عارفه اعمل اي
إجابات الأطباء على السؤال
علاج السمنه علاج السمنه بشكل صحي و بدون حدوث ترهلات يتم بان ندرس الحاله الصحيه للمريض و نعمل تحاليل معمليه نعمل تحليل مكونات الجسم علي جهاز inbody نعرف الاغذيه التي يفضلها المريض نركب دايت خاص بالشخص الراغب في إسقاط الوزن يمكنه من نزول الوزن بصحه و جمال و بدون إرهاق، راجع اخصائي تغذية
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية