مشكله النحافه بعد الولادة
جسمى ضعيف جدااا بعد الولاده بقي 44 كيلوو وشعرى بيقع اووى اعمل ااى عشان جسمى يملى شويه
إجابات الأطباء على السؤال
سلامتك يجب عمل تحليل صورة دم كاملة وتحليل غدة درقية وتحليل براز وتحليل فيتامين دال واذا كانت التحاليل سليمة يجب شرب خميرة البيرة على كوب لين وكذلك عسل نحل مع غذاء ملكات النحل وتماول ٧ تمرات صباحا ومساء 0 2019-11-21 10:40:15
أخصائية علاج طبيعي كريمة عبد الرحمن مرسي
علاج طبيعي
انصحك تعملين تحاليل شامله تتغذين تغذية جيده تركيز على موازنة وجباتك وممكن عمل رياضه يوميا 3 2019-11-20 19:06:41
الدكتورة فاطمة الشمسان
تغذية