تخسيس البطن و الرجل
أنا وزني 66 و طولي 163 عايزه اخس بتاع 10 كيلو ممكن اخد سيتوفاج ولا هيبقي ليه تأثير سلبي عمري 23 سنه و انسه
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل برنامج غذائي فقط باشراف طبي 1 2022-05-10 16:37:43
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية
يفضل برنامج غذائي فقط باشراف طبي